17 Temmuz 2010 Cumartesi

Bindim, gördüm yazdım.

19:37 de bindim vamotora. Yaz yolcu sayısı 150, Kış yolcu sayısı :88 yazıyor. Zaten yaz olsa bile şuan ki yolcu sayısı 70 seviyelerinde giderek artmakta.

Üst bölümdeyim. Zaten ufacık motor. Kalkmasına tahmini süre 5 dakika falan. Kaptan içeride gazete okuyor . Standart Türk gazete okuru. Arka sayfadan okuyor. Gazete bol resimli olan posta gazetesi.

Motorda ezici bir erkek üstünlüğü var. Alt katta toplam 3 bayan vardı
üst katta da 6 tane saydım. Erkek sayısı 80 civarında. 10 da 1 i yaklaşık. Motorda gözlüklü erkek sayısı ise kadınların ½ si kadar. Ayrıca kategorize yapamıyorum. Kısır bir motor yolculuğu olacağa benziyor. Motor hala çalışmadı sıkılmaya başladım. Zaten karnım da aç. Ahh bu arada dün gece Çengelköy ne güzeldi. Gerçi biraz midem yanmadı değil ev de ama.

Aha eminönü vapuru hareket etti. Acaba eminönüne mi gitseydim. Oradan tophaneye geçerdim. Sahi şimdi kabataş'tan tophaneye geçip oradan mı cihangire çıkayım. Finikülerle taksime geçip oradan mı cihangire ineyim. Yokuş çıkmak iistemiyorum en mantıklısı taksim gibi geliyor. Moıtor hareket etti bu arada. Saat 19:45 .. Bakalım kaç dakikaya varacağım.



keşke keşke sizlerde benim gibi şuan ki manzarayı görebilseydiniz. Allah'ım ne kadar güzel güneş batmaya başlarken denize düşen yansıması. Neyse bu deniz, güneş ve istanbul insanı zorla aşık zorla şair yapar. Ama gerek yok. Acıktım ben . Ondan böyle oldum kusura bakmayasınız.

Aşk dedim de en sevdiğim yemeklerden birisi benim biber kızartmasıdır. Sadece biber kızartması olacak ama çarliston olacak bir de biberler. Sonra böyle onların üzerine sarımsaklı yoğurt. Yoğurt mümkünse koyun ya da manda yoğurdu olsun. Kaymaksız olsun. Közlemeyi de çok severim ben.


Neyse size motorda ki yolcu arkadaşlarımızdan bahsedeyim. Yanımdaki amca 55 yaşlarında saçları beyazlamış. Bıyıklarda beyaz. Hafif sakalı var. Kafasında denizcilik işletmelerine ait bir şapka. Bu amca'nın her haftasonu ya da her boş vaktinde balık avlamaya gittiğine bahse girerim. Bu arada saat 19 :51 ve motor kabataşa geldi. Şansınıza küs arkadaşlar. Neyse iki gözlem daha yapayım. 3 sıra ileride 50 li yaşlarda hafif entel bir adam var. Elinde kalınca bir kitap kürt meselesiyle ilgili.

Onun yanında badem bıyık bir çocuk. Bildiğin madem bıyık ama. Cemaat de abi olduğuna bahse girerim. Çantasını açıp baksak kesin İhlas Risalesi çıkar.

Tamamdır hadi kaçtım ben. Bloga koyarım siz de okursunuz

1 yorum:

  1. Ask ile biber kizartmasini birbirine baglaman hakikaten ilginc olmus. Badem biyikli, ne anlami var bunun? badem biyikli olunca nasil olunuyor? ilk kez duyuyorum da o bakimdan ..

    YanıtlaSil